Sovellukset yrityksille ja organisaatioille
Tuotamme omia sovelluksia, toteutamme asiakaskohtaisia ratkaisuja ja edustamme hyviksi todettuja ratkaisuja. Esimerkkejä omista sovelluksistamme ovat mm. Soitsu eli kaikenlaisten käyttöoikeuksien hallinta, Tuntsa eli toiminnanohjauksen ratkaisu, Vuokrakukkaro vuokratulojen ja -menojen hallintaan sekä Kameravalvontaa tukevat ratkaisut.
Sarmantit sovelluksen tunnuspiirteet
Käyttäjäkokemus
Sovellus on intuitiivinen, helppokäyttöinen ja tarjoaa selkeän käyttöliittymän, joka vastaa käyttäjien tarpeisiin.
Suorituskyky
Sovellus toimii nopeasti ja tehokkaasti, myös kuormitustilanteissa. Se on optimoitu vastaamaan eri laitteiden ja verkkojen vaatimuksia.
Turvallisuus
Sovellus suojaa käyttäjien tiedot tehokkaasti. Se noudattaa parhaita käytäntöjä, kuten tietojen salausta, turvallista sisäänkirjautumista ja säännöllisiä päivityksiä haavoittuvuuksien korjaamiseksi.
Ylläpidettävyys
Sovellus on hyvin dokumentoitu, modulaarinen ja testattu, mikä helpottaa virheiden korjaamista, päivityksiä ja uusien ominaisuuksien lisäämistä.
Luotettavuus
Sovellus on vikasietoinen, toimii vakaasti ja sen toiminta on ennustettavissa. Se käsittelee virhetilanteet hallitusti eikä kaadu odottamattomissa tilanteissa.
Sarmantti Oy toimittaa myös käytännössä hyväksi koettuja sovelluksia. Meiltä saa esimerkiksi ilmoituskanavaratkaisun (Whistle Blow), lomakkeet verkkoasiointiin sekä muita asiakkaiden toimintaa helpottavia ja tehostavia sovelluksia.
Visleri – ilmoituskanavaratkaisu
Visleri on Sarmantti Oy:n uusi ilmoituskanavaratkaisu. Ilmoituskanavan kautta kuntalaiset, asiakkaat, työntekijät ja muut sidosryhmät voivat ilmoittaa epäilyksensä tapahtuneesta väärinkäytöksestä tai toimintaperiaatteiden rikkomisesta.
Visleri on nopea ottaa käyttöön, helppokäyttöinen ilmoitusten vastaanottajalle ja kustannustehokas.
e-Palvelu – verkkoasioinnin lomakkeet
Sarmantti tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden ottaa käyttöön sähköisen asioinnin lomakkeet, jotka on räätälöity erityisesti kuntien, kunnallisten yhtiöiden, säätiöiden ja kolmannen sektorin toimijoiden käyttöön. ePalvelulla on noin 80 kunta-asiakasta, energiayhtiö- ja eläkesäätiöasiakkuuksia.